Føj til favoriterTip en venUdskriv denne side
Gæstebog
Indlæg i gæstebogen er udelukkende udtryk for forfatterens personlige meninger og synspunkter. Derfor er indlæggene på ingen måde udtryk for Region Midtjyllands holdninger eller synspunkter.
Skriv i gæstebog
Skriv nyt indlæg.
Gæstebogen indeholder 64 indlæg.

15-03-2012hjemmeside#4
 Skrevet af Bent Pedersen
 En rigtig flot hjemmeside I har fået lavet. Det er sådan, at jeg fristes til lige at "smutte en tur forbi", selvom jeg ikke søger noget specielt. Den er let overskuelig og rummer flere smarte detaljer, og sidst, men absolut ikke mindst, kommer nyheder og informationer i en lind strøm. Mvh. Bent Pedersen Reg. Fyn

11-03-2012Super dag#3
 Skrevet af lene meisner
 Tak for en herlig dag i Haunstup. Gode poster og det hele kørte som det skulle.Tak til alle der gjorde det til en super god dag for os andre . Mvh Lene

23-02-2012Ny Hjemmeside#2
 Skrevet af Jørgen Lauridsen
 Hej og tillykke med den ny hjemmeside,dejlig med så hurtige opdatering. nem og overskulig både med arrangementer og links ja det hele. hilsen fra jørgen Lauridsen skjern.

14-02-2012Det er tilladt at bruge gæstebogen#1
 Skrevet af Webudvalget
 Nu har den nye hjemmeside været åben i over 14 dage, vi undrer os at der endnu ikke er kommet nogen indlæg i gæstebogen, men mon ikke de snart kommer.

Dansk Retriever Klub - Region Midtjylland